Sofea Jane Kord


D                                  G           A         D
     Kau ibarat permata di dalam hiasan kaca
D

Yang tak bisa disentuh
G                    A                          Bm

Namun hanya boleh dipandang
Bb             A

Ingin sekali ku sentuh
G            A

Ingin jua ku memiliki



D                                   G        A          D
    Kau selalu membuat hatiku merasa berat
D                     G
Dan kau yang selalu ada
A                 Bm     Bb
Saat semua pergi
          A                    G
Bagaimana mungkin
                 A
Untuk kau mengerti



G       D            A
     Kini telah ku sedari

G         D           A
     Mimpiku tak bererti sendiri

Chorus



                     D
Andai kau tahu

                         F#
Apa yang ku mahu

                     B7                         B
Mahukan dirimu ‘tuk mendekatiku

                      Em                         G
Dan aku tak bisa memaksa dirimu

                          D
Walau dalam tidur

                          A                           D
Ku kan menantimu hingga akhir nanti

D                                   G        A          D
    Kau selalu membuat hatiku merasa berat

D                     G
Dan kau yang selalu ada

A                 Bm     Bb
Saat semua pergi

          A                    G
Bagaimana mungkin

                 A
Untuk kau mengerti


G       D            A
     Kini telah ku sedari
G         D           A
     Mimpiku tak bererti sendiri

ulang chorus 2x




_________________________________________________________________


kenapa aku post lagu ni beserta kord dia sekali sebab aku search kat 'Google' ada tapi tak banyak. so, aku dengan baik hati menge post kord ini untuk petikan semua. KAH KAH!


memang first time denga lagu ni aku suka walaupun aku tak suka lagu macam ni. tak tau kenapa mungkin hati aku semakin lembut. HAHA.


Dari Black Mentor, kord ikut sedap aku (tak suka tak payah main) dan untuk semua. TERIMA KASIH!

0 Response to Sofea Jane Kord

Post a Comment