setahun lebih. alhamdulillah~


aku rasa lesen aku dah kuning dalam dompet ni. yelah sejak dapat lesen tak penah nak kena cek. tapi aku tak tau apa malang aku hari ni siap lupa tampal 'P'. pada aku manusia dengan manusia patut ada timbang rasa. lagi lagi kalau benda simple macam ni.

lepas aku usul kan sebab sebab yang tak munasabah pasal sticker tu, dia tetap seperti tidak mahu melepaskan aku.

'sticker ade dalam dashboard', ayat terakhir aku sebelum mampu meloloskan diri.

sebelum berlalu pergi, aku sempat drift sikit bagi tayar bunyi, HAHA.PUAS




kereta aku parking tepi ketika aku di tahan. baru basuh.


*******************************************************************




Rasulullah bersabda: "Bersegeralah untuk melakukan amal soleh apabila telah muncul enam perkara: perlantikan pemimpin yang bodoh, ramainya bilangan anggota polis, penjualan kepemimpinan, tiada penghargaan terhadap darah, pemutusan silaturrahim, orang mabuk menjadikan Al-Quran sebagai alat nyanyi yang mereka mendahulukan seseorang antara mereka menjadi imam agar dapat menyanyikannya walaupun orang tersebut paling sedikit ilmunya." - Sahih Riwayat Tabrani & Ahmad

0 Response to setahun lebih. alhamdulillah~

Post a Comment